Ο Δεκέμβριος είναι η χρυσή εποχή για να αυξήσετε το Μέσο Ποσό Συναλλαγής (AOV) σας.
(***Το διαθέσιμο εισόδημα των Καταναλωτών διπλασιάζεται λόγω της καταβολής του Δώρου Χριστουγέννων. ....αν δεν διεκδικήσετε εσείς αυτό το "budget" θα το διεκδικήσει ένα ανταγωνιστό Κέντρο Αισθητικής ή Ιατρείο ή το απέναντι κατάστημα στον κλάδο Ένδυση -Υπόδηση, κ.α.. Να θυμάστε ότι η αγορά του "κλάδου Καλλωπισμού" είναι κατακερματισμένη, σε υψηλό βαθμό, που αρχίζει να θυμίζει το "γεωμάρκετινγκ" των Φαρμακείων).
Ένας πελάτης που αγοράζει ένα δώρο ή μια υπηρεσία είναι ήδη έτοιμος να ξοδέψει. Το μόνο που χρειάζεται είναι να του προτείνετε έξυπνα το "επόμενο βήμα".
Το σωστό upselling (πρόσθετη πώληση) δεν είναι "πιεστικό", αλλά εξυπηρετικό και προστιθέμενης αξίας.
3 Τρόποι για Έξυπνο Upselling στον Χώρο Σας:
1: "Το Δώρο για τον Εαυτό σας":
Συμβουλή: Όταν ένας πελάτης αγοράζει μια Δωροκάρτα για κάποιον άλλο, ρωτήστε τον: "Θέλετε και εσείς να επωφεληθείτε από την εορταστική προσφορά μας σε [μια συγκεκριμένη υπηρεσία];"
Στόχος: Να τους υπενθυμίσετε ότι αξίζει να κάνουν κι ένα δώρο στον εαυτό τους.
2: Το Σωστό Συμπλήρωμα:
Συμβουλή: Όταν κάποιος κλείνει ραντεβού για μια θεραπεία προσώπου (π.χ., Peeling), προτείνετέ του ένα απαραίτητο προϊόν συντήρησης (π.χ., έναν ειδικό ορό ή μια κρέμα ) που ενισχύει το αποτέλεσμα της θεραπείας.
Γιατί: Δίνετε λύση, δεν πουλάτε απλά. Ο πελάτης εκτιμά την Επιστημονική σας Συμβουλή.
3: Δημιουργήστε 'Επίπεδα' (Tiers) Προσφορών:
Συμβουλή: Αντί να έχετε μόνο ένα πακέτο δώρου, δημιουργήστε 3 επίπεδα τιμών: Basic, Premium και Luxury. Ο πελάτης, βλέποντας το Premium, είναι πιο πιθανό να αναβαθμίσει από το Basic (ή να επιλέξει το Premium, αφού το Luxury φαίνεται "υπερβολικό").
Το upselling είναι η πιο εύκολη πώληση που θα κάνετε. Απλά χρειάζεται "σωστή τοποθέτηση" και "timing"!
Ποια είναι η πιο πετυχημένη τεχνική upselling που έχετε εφαρμόσει;
📌 Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager / Consultant
Καθηγητής – Συγγραφέας – Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
📞 6980 558496 ✉️ vasgalanis@gmail.com

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου