Έχετε λάβει αρνητική κριτική; Δείτε πώς να τη μετατρέψετε σε Πλεονέκτημα!
Στο διαδίκτυο, η φήμη είναι τα πάντα. Είναι αναπόφευκτο, κάποια στιγμή, να λάβετε μια αρνητική κριτική. Το κλειδί δεν είναι να την αποφύγετε, αλλά να την αντιμετωπίσετε σωστά και με επαγγελματισμό.
Η διαχείριση μιας κρίσης μπορεί να αποδείξει στους υποψήφιους πελάτες ότι είστε ένα αξιόπιστο brand που νοιάζεται για τους πελάτες του.
4 Βήματα για τη Διαχείριση Αρνητικών Κριτικών:
1: Μην Απαντάτε Εν Θερμώ:
Συμβουλή: Διαβάστε την κριτική, κάντε ένα διάλειμμα και απαντήστε μόνο όταν είστε ήρεμοι. Μια συναισθηματική απάντηση μπορεί να βλάψει σοβαρά τη φήμη σας.
2: Απαντήστε Δημόσια, αλλά Συνοπτικά:
Συμβουλή: Απαντήστε δημόσια στην πλατφόρμα (Google, Facebook) για να δείξουν όλοι ότι νοιάζεστε. Ζητήστε συγγνώμη για την εμπειρία που είχε ο πελάτης (ακόμα κι αν διαφωνείτε) και εκφράστε τη διάθεση για επίλυση.
3: Μεταφέρετε τη Συζήτηση Ιδιωτικά:
Συμβουλή: Στην δημόσια απάντηση, καλέστε τον πελάτη να σας στείλει ένα ιδιωτικό μήνυμα ή να σας τηλεφωνήσει για να επιλύσετε το πρόβλημα λεπτομερώς. Ποτέ μην λύνετε το πρόβλημα δημόσια, καθώς αυτό εκθέτει ευαίσθητα δεδομένα και την επιχείρησή σας.
4: Μάθετε από τα Λάθη σας:
Συμβουλή: Κάθε αρνητική κριτική είναι μια δωρεάν συμβουλή για το τι πρέπει να βελτιώσετε. Δείτε την ως μια ευκαιρία βελτίωσης των υπηρεσιών σας.
Ο τρόπος που διαχειρίζεστε μια αρνητική κατάσταση είναι αυτό που τελικά καθορίζει την ποιότητα του brand σας.
Έχετε αντιμετωπίσει ποτέ μια δύσκολη κριτική; Πώς το διαχειριστήκατε;
📌 Βασίλειος Γαλάνης Marketing Manager / Consultant Beauty Therapy Management
#CrisisManagement #OnlineReputation #CustomerService #MarketingTips #Επιχειρηματικότητα #ΚέντραΑισθητικής #Δερματολόγοι #Διαιτολόγοι #SocialMedia #Greece

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου