Στον χαμό των social media και των διαφημίσεων, το Email Marketing παραμένει ο πιο αποτελεσματικός, άμεσος και οικονομικός τρόπος για να φτάσετε στους πελάτες σας και να "κλειδώσετε" τις πωλήσεις της Black Friday.
Η επιτυχία κρύβεται στη σωστή σειρά emails. Μια στρατηγικά δομημένη καμπάνια 3 emails εξασφαλίζει ότι το κοινό σας είναι "ζεστό" και έτοιμο να αγοράσει τη στιγμή που ξεκινά η προσφορά.
Η Σειρά των 3 Email για Μέγιστες Μετατροπές:
1: Το Email "Teaser & VIP Access" (Πριν 1-2 Ημέρες):
Στόχος: Να δημιουργήσει ενθουσιασμό και αποκλειστικότητα.
Περιεχόμενο: Ανακοινώστε ότι "Κάτι Μεγάλο Έρχεται!" και δώστε στους συνδρομητές σας πρόωρη πρόσβαση στις προσφορές 1-2 ώρες νωρίτερα από το κοινό. Αυτό τους κάνει να νιώθουν ξεχωριστοί.
2: Το Email "Η Προσφορά Ξεκίνησε!" (Ημέρα Black Friday):
Στόχος: Άμεση δράση.
Περιεχόμενο: Καθαρός, μεγάλος τίτλος, σαφής περιγραφή της προσφοράς (τιμή, πακέτο, αξία), ένα μεγάλο CTA (Call-to-Action) κουμπί και σαφή ημερομηνία λήξης. Εστιάστε στην "Πραγματική Αξία που κερδίζουν".
3: Το Email "Τελευταία Ευκαιρία" (Λίγες Ώρες Πριν τη Λήξη):
Στόχος: Δημιουργία επείγοντος (Scarcity).
Περιεχόμενο: Τονίστε ότι ο χρόνος τελειώνει ("Λήγει σε 3 Ώρες!"). Συμπεριλάβετε έναν χρονομετρητή αντίστροφης μέτρησης (αν είναι εφικτό) και υπενθυμίστε τους το όφελος που θα χάσουν.
Το email σας είναι ο άμεσος δίαυλος πώλησης. Μην βασιστείτε μόνο στα social media!
Έχετε ήδη έτοιμη τη λίστα email σας;
Βασίλειος Γαλάνης Marketing Manager / Consultant Beauty Therapy Management

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου