Εξυπηρέτηση Πελατών: Πολιτική ή Αυτοσχεδιασμός;
Σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, η πολιτική εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι μια πολυτέλεια, είναι βασική προϋπόθεση επαγγελματισμού, συνοχής και αξιοπιστίας.
Αν κάθε μέλος της ομάδας δίνει διαφορετική πληροφόρηση, κάνει αυθαίρετες εξαιρέσεις ή χειρίζεται τα παράπονα «κατά περίπτωση», το μήνυμα που περνά στους πελάτες είναι ανασφάλεια.
Σκέψου ερωτήματα όπως:
• Τι κάνετε όταν καθυστερήσει ένα ραντεβού;
• Υπάρχει σαφής πολιτική ακυρώσεων;
• Τι λέτε σε πελάτες που ζητούν επιστροφή χρημάτων;
• Πώς διαχειρίζεστε ένα αρνητικό σχόλιο ή εμπειρία;
Μια καλά σχεδιασμένη πολιτική:
- Θέτει σαφή πλαίσια
- Καλλιεργεί επαγγελματική κουλτούρα
- Ενισχύει την εμπιστοσύνη
- Προστατεύει την επιχείρησή σας
Θες να χτίσουμε μαζί την πολιτική εξυπηρέτησης που θα ταιριάζει στη δική σου επιχείρηση;
Επικοινώνησε για εξατομικευμένη συμβουλευτική.
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager/Consultant
Καθηγητής – Συγγραφέας – Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
T. 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου