Προσλήψεις στον Κλάδο της Αισθητικής: Πώς να Βρείτε το "Διαμάντι" που θα Απογειώσει την Επιχείρησή σας!
Προσλήψεις στον Κλάδο της Αισθητικής: Πώς να Βρείτε το "Διαμάντι" που θα Απογειώσει την Επιχείρησή σας!
Η επιτυχία ενός Κέντρου Αισθητικής, ενός Δερματολογικού Ιατρείου ή ενός Διαιτολογικού Γραφείου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ομάδα του. Η πρόσληψη του κατάλληλου ατόμου, ειδικά για έναν ρόλο όπως αυτός της Aισθητικού, δεν είναι απλά μια διαδικασία, αλλά μια επένδυση που απαιτεί στρατηγική σκέψη.
Πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε μια επιτυχημένη πρόσληψη και θα εντάξετε στην ομάδα σας το προσωπικό που θα σας οδηγήσει στην ανάπτυξη;
1. Καθορίστε με Ακρίβεια τον Ρόλο:
Πριν καν ξεκινήσετε την αναζήτηση, δημιουργήστε μια λεπτομερή περιγραφή θέσης εργασίας. Πέρα από τα τυπικά προσόντα, ποιες είναι οι καθημερινές αρμοδιότητες; Ποιες δεξιότητες είναι απαραίτητες (π.χ., τεχνικές γνώσεις, επικοινωνιακές δεξιότητες, εμπειρία σε συγκεκριμένες θεραπείες);
2.Ψάξτε Πέρα από το Βιογραφικό:
Το βιογραφικό είναι μόνο η αρχή. Ενώ τα προσόντα και η εμπειρία είναι σημαντικά, αναζητήστε και soft skills (ήπιες δεξιότητες):
Επικοινωνία: Μπορεί να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με τους πελάτες;
Ενσυναίσθηση: Μπορεί να κατανοήσει τις ανάγκες και τους προβληματισμούς τους;
Προσαρμοστικότητα: Είναι ανοιχτή σε νέες τεχνικές και εκπαίδευση;
Ομαδικό Πνεύμα: Εντάσσεται στην υπάρχουσα ομάδα;
3. Διεξάγετε Συνεντεύξεις με Στόχο:
Κάντε ερωτήσεις που αποκαλύπτουν όχι μόνο την εμπειρία, αλλά και τη νοοτροπία του υποψηφίου.
Παράδειγμα: "Πώς θα αντιμετωπίζατε έναν δύσκολο πελάτη;" ή "Πώς παραμένετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο;"
Μια πρακτική δοκιμασία (π.χ., επίδειξη τεχνικών) μπορεί να είναι καθοριστική.
4. Ελέγξτε Συστάσεις & Online Παρουσία:
Μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με προηγούμενους εργοδότες για συστάσεις.
Ρίξτε μια ματιά στην επαγγελματική online παρουσία του υποψηφίου (π.χ., LinkedIn, αν υπάρχει).
5. Επενδύστε στην Ενσωμάτωση (Onboarding) & Συνεχή Εκπαίδευση:
Η πρόσληψη δεν τελειώνει με την υπογραφή του συμβολαίου. Ένα καλό πρόγραμμα ενσωμάτωσης βοηθά τον νέο εργαζόμενο να προσαρμοστεί.
Παρέχετε συνεχή hashtag#ΕνδοεπιχειρησιακήΕκπαίδευση για νέες τεχνικές, πρωτόκολλα, αλλά και hashtag#ΤεχνικέςΠωλήσεων και hashtag#ΕπικοινωνίαςΠελατών.
Η σωστή πρόσληψη είναι το θεμέλιο για την ανάπτυξη, την πιστότητα των πελατών και την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Μην κάνετε εκπτώσεις στην επιλογή!
Χρειάζεστε καθοδήγηση στη διαδικασία προσλήψεων ή στην εκπαίδευση του προσωπικού σας; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να χτίσετε την ομάδα των ονείρων σας.
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager / Consultant
Beauty Therapy Management
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου