Διακοπές! Πώς να Κλείσετε το Κέντρο σας Χωρίς να Χάσετε την Επαφή με τους Πελάτες!
Το καλοκαίρι είναι εδώ και η ανάγκη για ξεκούραση είναι μεγάλη! Αν σκέφτεστε να κλείσετε την επιχείρησή σας (κέντρο αισθητικής, δερματολογικό ιατρείο, διαιτολογικό γραφείο) για λίγες ημέρες ή εβδομάδες, η σωστή προετοιμασία είναι το κλειδί για να επιστρέψετε με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική.
Μην αφήσετε το κλείσιμο να δημιουργήσει κενό στην επικοινωνία σας!
Checklist για Έξυπνες Διακοπές:
1: Ενημερώστε Έγκαιρα τους Πάντες!
- Δημοσιεύστε ένα post στα social media με τις ημερομηνίες που θα είστε κλειστοί.
- Στείλτε ένα email στους πελάτες σας.
- Ενεργοποιήστε ένα μήνυμα αυτόματης απάντησης (auto-reply) στο email σας.
2: Προγραμματίστε το Περιεχόμενό σας!
- Ακόμα κι αν λείπετε, τα social media δεν σταματούν! Προγραμματίστε εκ των προτέρων posts για τις ημέρες που θα λείπετε. Μπορείτε να μοιραστείτε tips για καλοκαιρινή φροντίδα, να κάνετε reposts παλαιότερων επιτυχημένων άρθρων ή να δημοσιεύσετε φωτογραφίες από τις διακοπές σας (αν ταιριάζει στο brand σας!).
3: Ενεργοποιήστε την Αυτόματη Απάντηση!
- Ρυθμίστε ένα μήνυμα αυτόματης απάντησης στα social media (π.χ., στο Messenger του Facebook) που θα ενημερώνει τους πελάτες για το πότε θα επιστρέψετε και πότε θα απαντήσετε στα μηνύματά τους.
4: Προετοιμάστε την Επιστροφή!
- Δημιουργήστε μια "welcome back" προσφορά για τους πελάτες που θα κλείσουν ραντεβού με την επιστροφή σας.
- Ετοιμάστε ένα post για την ημέρα που θα ανοίξετε ξανά, για να τους υπενθυμίσετε ότι είστε και πάλι στη διάθεσή τους.
Η σωστή προετοιμασία σας επιτρέπει να απολαύσετε τις διακοπές σας χωρίς άγχος και να επιστρέψετε με την ίδια δυναμική!
Χρειάζεστε βοήθεια για τον προγραμματισμό του καλοκαιρινού σας marketing plan; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager / Consultant
Beauty Therapy Management
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου