Τι πραγματικά σε διαφοροποιεί;
Σε έναν κορεσμένο κλάδο όπως η Αισθητική και η Υγεία, η “ποιότητα” δεν αρκεί, θεωρείται δεδομένη.
Αυτό που κάνει τη διαφορά σήμερα είναι:
- Η εξειδίκευση – προσφέρεις λύσεις ή απλώς υπηρεσίες;
- Η εμπειρία του πελάτη – νιώθει μοναδικός ή απλώς “εξυπηρετείται”;
- Το branding – έχει η επιχείρησή σου ταυτότητα που μένει στη μνήμη;
Η διαφοροποίηση δεν είναι θεωρία. Είναι στρατηγική.
Θες να ξεχωρίσεις στον χάρτη της περιοχής σου και να γίνεις το “go-to” κέντρο για τον πελάτη;
📩 Συζήτησε μαζί μου τρόπους τοπικής & στρατηγικής διαφοροποίησης.
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant – Καθηγητής – Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
T. 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου