Το καλοκαίρι είναι εδώ, και μαζί του έρχονται νέες ανάγκες και ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις στην αισθητική, τη δερματολογία και τη διαιτολογία! Αντί να αφήσετε την περίοδο των διακοπών να σας βρει απροετοίμαστους, αξιοποιήστε την με έξυπνες marketing στρατηγικές.
Πώς να κρατήσετε το ενδιαφέρον ψηλά και να προσελκύσετε πελάτες το καλοκαίρι;
1: "Πριν τις Διακοπές" Προσφορές:
Πολλοί θέλουν να προετοιμαστούν για την παραλία! Προωθήστε πακέτα αποτρίχωσης, καθαρισμού προσώπου, θεραπείες σύσφιξης ή ακόμα και προγράμματα διατροφής για γρήγορη απώλεια βάρους. Δημιουργήστε ένα αίσθημα "είναι η τελευταία ευκαιρία!".
2: Προϊόντα & Υπηρεσίες για το Καλοκαίρι:
Εστιάστε σε προϊόντα όπως αντηλιακά, ενυδατικά after-sun, ή θεραπείες για ενυδάτωση και επανόρθωση μετά την έκθεση στον ήλιο. Συμβουλέψτε το κοινό σας για τη φροντίδα του δέρματος τους καλοκαιρινούς μήνες και συσχετίστε το με τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.
3: "Back from Vacation" Προετοιμασία:
Οι πελάτες θα επιστρέψουν από τις διακοπές με ανάγκες για ενυδάτωση, αποτοξίνωση ή αντιμετώπιση φωτογήρανσης. Ξεκινήστε να "σπέρνετε" το σπόρο για αυτές τις υπηρεσίες ήδη από τώρα. (π.χ. "Ετοιμαστείτε για αναζωογόνηση μετά τις διακοπές!").
4: Εύκολο Περιεχόμενο στα Social Media:
Δημιουργήστε πιο σύντομα post για τις υπηρεσίες σας, σύντομα βίντεο με "summer tips" (π.χ., 3 βήματα για ενυδάτωση, 5 τροφές για λαμπερό δέρμα). Χρησιμοποιήστε καλοκαιρινά visuals και χαλαρό ύφος.
5: Διαγωνισμοί & Giveaways:
Ένας καλοκαιρινός διαγωνισμός (π.χ., "Κερδίστε ένα πακέτο περιποίησης για το καλοκαίρι") μπορεί να αυξήσει το engagement και να φέρει νέους followers.
Μην αφήσετε το καλοκαίρι να περάσει ανεκμετάλλευτο! Με λίγη στρατηγική, μπορείτε να κρατήσετε την επιχείρησή σας σε ανοδική πορεία.
Ποια καλοκαιρινή στρατηγική σκοπεύετε να εφαρμόσετε φέτος;
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager / Consultant
Beauty Therapy Management
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου