"Back to Business": Ώρα για Επαναπροσδιορισμό Στόχων & Στρατηγική!
Ο Αύγουστος φτάνει στο τέλος του, και μαζί του, τελειώνει η περίοδος της χαλάρωσης. Η επιστροφή στην καθημερινότητα είναι η τέλεια ευκαιρία για να επανεξετάσετε τους στόχους της επιχείρησής σας και να θέσετε τις βάσεις για ένα κερδοφόρο φθινόπωρο.
Ο σχεδιασμός είναι το κλειδί. Μην περιμένετε! Ξεκινήστε από τώρα να οραματίζεστε και να σχεδιάζετε την επόμενη κίνηση.
Πώς να θέσετε στρατηγικούς στόχους για το φθινόπωρο;
1: Αξιολογήστε το Καλοκαίρι:
Ποια ήταν τα αποτελέσματα του καλοκαιριού; Ποιες υπηρεσίες είχαν ζήτηση; Ποια ήταν τα κέρδη σας; Η ανάλυση των δεδομένων σας δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για να σχεδιάσετε το μέλλον.
2: Θέστε SMART Στόχους:
- Specific (Συγκεκριμένοι): Αντί για "να αυξήσω τις πωλήσεις", πείτε "να αυξήσω τις πωλήσεις κατά 15%".
- Measurable (Μετρήσιμοι): Πώς θα μετρήσετε την επιτυχία; (π.χ., αριθμός νέων πελατών, ποσοστό αύξησης εσόδων).
- Achievable (Επιτεύξιμοι): Είναι ρεαλιστικός ο στόχος σας;
- Relevant (Σχετικοί): Ο στόχος σας πρέπει να συνάδει με το συνολικό σας όραμα.
- Time-bound (Χρονικά Προσδιορισμένοι): Θέστε ένα χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη του στόχου σας.
3: Εστιάστε στους Κρίσιμους Τομείς:
Πωλήσεις: Ποιες υπηρεσίες θα προωθήσετε; Θα δημιουργήσετε νέα πακέτα;
Πελατολόγιο: Πώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες; Πώς θα διατηρήσετε τους υπάρχοντες;
Marketing: Ποια social media θα αξιοποιήσετε; Θα ξεκινήσετε email marketing;
Λειτουργία: Χρειάζεται η επιχείρησή σας νέο εξοπλισμό ή εκπαίδευση προσωπικού;
Το φθινόπωρο είναι η ιδανική περίοδος για να επενδύσετε στο μέλλον της επιχείρησής σας. Ξεκινήστε τον στρατηγικό σας σχεδιασμό τώρα!
Χρειάζεστε καθοδήγηση για να θέσετε τους στόχους σας; Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω.
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant – Καθηγητής – Συγγραφέας - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ.: 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com
.png)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου