Η διαφήμιση στα social media είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο, αλλά ακόμα και οι πιο έμπειροι επαγγελματίες κάνουν λάθη που τους κοστίζουν χρόνο και χρήμα.
Ας δούμε τα 3 πιο συχνά λάθη και πώς μπορείτε να τα διορθώσετε!
Λάθος 1: Μη Σαφές Μήνυμα
- Τι είναι: Η διαφήμισή σας δεν λέει ξεκάθαρα τι προσφέρετε και γιατί ο πελάτης πρέπει να επιλέξει εσάς.
- Λύση: Κάθε διαφήμιση πρέπει να έχει ένα και μόνο μήνυμα (π.χ., "Προσφορά για καθαρισμό προσώπου", "Νέα υπηρεσία αποτρίχωσης").
Λάθος 2: Λανθασμένη Στόχευση Κοινού
Τι είναι: Προωθείτε την υπηρεσία σας σε όλους, χωρίς να λαμβάνετε υπόψη την ηλικία, τα ενδιαφέροντα ή την περιοχή των υποψήφιων πελατών.
Λύση: Ερευνήστε το ιδανικό σας κοινό και χρησιμοποιήστε τα εργαλεία στόχευσης των social media (target audience) για να προσεγγίσετε μόνο όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για τις υπηρεσίες σας.
Λάθος 3: Έλλειψη Παρακολούθησης Αποτελεσμάτων
Τι είναι: Τρέχετε μια διαφήμιση, αλλά δεν παρακολουθείτε πόσοι την είδαν, πόσοι έκαναν κλικ ή πόσοι έγιναν πελάτες.
Λύση: Παρακολουθείτε τα αποτελέσματα καθημερινά. Αν κάτι δεν λειτουργεί, μην διστάσετε να κάνετε αλλαγές (π.χ., στην εικόνα, στο κείμενο).
Η επιτυχία στη διαφήμιση δεν είναι θέμα τύχης, αλλά θέμα στρατηγικής και σωστής ανάλυσης!
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant – Καθηγητής – Συγγραφέας - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ.: 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου