Η Κατανόηση του Ανταγωνισμού Είναι το Κλειδί για τη Δική σας Ανάπτυξη!
Στον δυναμικό κλάδο της αισθητικής, της δερματολογίας και της διαιτολογίας, το να γνωρίζετε τον ανταγωνισμό σας δεν είναι θέμα "αντιγραφής". Είναι θέμα ενημέρωσης, στρατηγικής και διαφοροποίησης.
Η ανάλυση του ανταγωνισμού (Competitive Analysis) είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας, να ανακαλύψετε νέες ευκαιρίες και να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά.
Τι πρέπει να παρακολουθείτε;
1: Social Media & Περιεχόμενο:
Τι είδους posts κάνουν; Ποια είναι τα πιο δημοφιλή τους; Ποιες ερωτήσεις κάνουν οι ακόλουθοί τους; Μελετώντας το περιεχόμενό τους, μπορείτε να βρείτε κενά στην αγορά ή θέματα που ενδιαφέρουν πραγματικά το κοινό σας.
2: Υπηρεσίες & Προσφορές:
Ποιες είναι οι τιμές τους; Προσφέρουν πακέτα ή συνδρομές; Η γνώση του τι προσφέρουν μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο ελκυστικές και ανταγωνιστικές προσφορές.
3: Επικοινωνία & Εμπειρία Πελάτη:
Πώς επικοινωνούν με τους πελάτες; Απαντούν γρήγορα στα μηνύματα; Μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές τους για να καταλάβετε τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους.
4: Διαφημιστικές Καμπάνιες:
Χρησιμοποιούν διαφημίσεις; Τι είδους μηνύματα προωθούν; Ποια "κίνητρα" δίνουν στους πελάτες τους; Η παρακολούθηση των διαφημίσεών τους μπορεί να σας δώσει πολύτιμα insights.
Μην βλέπετε τον ανταγωνισμό ως εμπόδιο, αλλά ως ευκαιρία. Αντλήστε έμπνευση, βελτιώστε τις αδυναμίες σας και βρείτε το δικό σας μοναδικό σημείο πώλησης (USP).
Χρειάζεστε βοήθεια για να αναλύσετε τον ανταγωνισμό σας; Είμαι εδώ για να σας καθοδηγήσω.
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager / Consultant
Beauty Therapy Management
Τ. 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com
.png)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου