Ο πελάτης δεν θυμάται πάντα τι έκανες. Θυμάται πώς τον έκανες να νιώσει.
Η εξυπηρέτηση δεν είναι κόστος, είναι επένδυση:
- Ευγένεια & συνέπεια
- Προσωποποιημένη εμπειρία
- Follow-up μετά την επίσκεψη
Κάθε ικανοποιημένος πελάτης είναι ο καλύτερος πρεσβευτής του brand σου.
«Τι κάνεις σήμερα για να διαφοροποιήσεις την εμπειρία που προσφέρεις;»
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager/ Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ.: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου