Upselling: Όχι Πίεση, Αλλά Προσφορά Αξίας!
Στον κόσμο των επιχειρήσεων, ένα από τα πιο συχνά λάθη είναι η εστίαση στην προσέλκυση νέων πελατών, ενώ παραβλέπεται η αξία των ήδη υπαρχόντων. Η τέχνη του upselling και του cross-selling μπορεί να απογειώσει την κερδοφορία σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ευρώ σε διαφήμιση.
Το upselling δεν είναι πιεστική πώληση. Είναι η στρατηγική προσφορά μιας ανώτερης, πιο ολοκληρωμένης ή συμπληρωματικής υπηρεσίας που πραγματικά προσθέτει αξία στον πελάτη.
Πώς να κάνετε upselling με επιτυχία;
1: Κατανοήστε τις Ανάγκες:
Πριν κάνετε οποιαδήποτε πρόταση, αφιερώστε χρόνο για να καταλάβετε τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που θέλει ενυδάτωση, ίσως χρειάζεται και μια βαθιά θεραπεία καθαρισμού για καλύτερα αποτελέσματα.
2: Δώστε Επιλογές με Όφελος:
Αντί να ρωτήσετε "Θέλετε να προσθέσετε και αυτό;", παρουσιάστε το ως μια αναβάθμιση που θα λύσει ένα πρόβλημα ή θα προσφέρει ένα επιπλέον όφελος. Π.χ., "Με αυτή τη θεραπεία, θα έχετε πιο άμεσα αποτελέσματα για τις λεπτές γραμμές, και με το πακέτο X, θα σας βγει και πιο οικονομικά".
3: Εκπαιδεύστε το Προσωπικό σας:
Η ομάδα σας είναι το πιο σημαντικό σας όπλο. Εκπαιδεύστε τους να αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες για upselling και να προτείνουν τις κατάλληλες υπηρεσίες με φυσικό, συμβουλευτικό τρόπο.
4: Συνδυάστε Προϊόντα & Υπηρεσίες:
Προσφέρετε πακέτα που συνδυάζουν μια υπηρεσία με ένα προϊόν ομορφιάς. Αυτό αυξάνει την αξία του πελάτη, ενώ παράλληλα τον κάνει να νιώθει ότι κερδίζει.
Εστιάστε στο να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους υπάρχοντες πελάτες σας. Η αύξηση των εσόδων θα έρθει ως φυσικό αποτέλεσμα!
Εφαρμόζετε ήδη κάποιες από αυτές τις στρατηγικές;
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager/ Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ.: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου