Μπορεί να είμαστε ακόμα στα μέσα Οκτωβρίου, αλλά οι πιο κερδοφόρες εμπορικές περίοδοι της χρονιάς, η Black Friday (28 Νοεμβρίου 2025) και τα Χριστούγεννα, απαιτούν άμεση και προσεκτική προετοιμασία!
Οι πελάτες ξεκινούν την έρευνα και τις αγορές τους νωρίς. Αν καθυστερήσετε, θα χάσετε σημαντικές ευκαιρίες πώλησης.
3 Βήματα για να Σχεδιάσετε τις Προσφορές σας:
1: Σχεδιάστε τα Πακέτα Δώρων (Christmas Gifts):
Τι να κάνετε: Μην περιμένετε τον Δεκέμβριο. Δημιουργήστε από τώρα ελκυστικά πακέτα δώρων (π.χ., "Wellness Kits", "Anti-Ageing Bestsellers") που να περιλαμβάνουν τόσο υπηρεσίες όσο και προϊόντα.
Στόχος: Να διευκολύνετε τους πελάτες να αγοράσουν δώρα για τους αγαπημένους τους.
2: Δοκιμάστε την Προσφορά Black Friday/Cyber Monday:
Τι να κάνετε: Αποφασίστε ποια θα είναι η μοναδική σας προσφορά για την Black Friday. Θα είναι έκπτωση σε προϊόντα; Ένα πακέτο υπηρεσιών με μεγάλη αξία;
Προσοχή: Μην κάνετε απλώς έκπτωση. Δώστε αξία (π.χ., "Αγοράστε 4 συνεδρίες laser, κερδίστε 1 δώρο").
3: Ετοιμάστε το Email Marketing σας:
Τι να κάνετε: Δημιουργήστε τη λίστα email των πελατών σας και σχεδιάστε μια σειρά από 2-3 emails που θα ανακοινώνουν τα Black Friday deals σας και τις χριστουγεννιάτικες προσφορές.
Γιατί: Το email marketing παραμένει ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για άμεσες πωλήσεις.
Ο χρόνος είναι χρήμα! Ξεκινήστε τον στρατηγικό σας σχεδιασμό σήμερα και εξασφαλίστε μια κερδοφόρα εορταστική περίοδο.
Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζετε στον προγραμματισμό των εορτών;
Βασίλειος Γαλάνης Marketing Manager / Consultant Beauty Therapy Management
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου