Σήμερα, πριν επιλέξει κάποιος ένα κέντρο αισθητικής, ένα ιατρείο ή έναν διαιτολόγο, το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να αναζητήσει κριτικές και μαρτυρίες στο διαδίκτυο.
Η Κοινωνική Απόδειξη (Social Proof), δηλαδή, η επιβεβαίωση της ποιότητας των υπηρεσιών σας από τρίτους, είναι το πιο ισχυρό εργαλείο marketing που διαθέτετε. Οι θετικές κριτικές είναι ο καλύτερος πωλητής σας, δουλεύουν 24/7 και δεν ζητούν μισθό!
Πώς να αξιοποιήσετε τις κριτικές για πωλήσεις:
1: Ζητήστε το Feedback (Σωστά):
Μην περιμένετε. Μόλις ένας πελάτης εκφράσει την ικανοποίησή του (προφορικά ή με μήνυμα), ζητήστε του ευγενικά να αφήσει μια κριτική στο Google, το Facebook ή το site σας.
2: Δημιουργήστε Posts με Κριτικές:
Μην κρύβετε τις κριτικές! Δημιουργήστε εντυπωσιακά γραφικά με αποσπάσματα των καλύτερων κριτικών σας (μαρτυρίες) και ανεβάστε τα στα social media. Ένα screenshot από μια κριτική είναι πολύ πιο πιστευτό από οποιαδήποτε διαφήμιση.
3: Απαντήστε σε Όλες τις Κριτικές:
Δείξτε ότι νοιάζεστε. Απαντήστε στις θετικές για να ευχαριστήσετε τον πελάτη και στις αρνητικές (με επαγγελματισμό) για να δείξετε ότι αναλαμβάνετε την ευθύνη και προσπαθείτε να βελτιωθείτε.
4: Αναδείξτε το "Πριν & Μετά" (με Άδεια):
Όταν είναι εφικτό, οι φωτογραφίες "Πριν & Μετά" μιας θεραπείας, συνοδευόμενες από τη μαρτυρία του πελάτη, είναι εξαιρετικά πειστικές.
Μετατρέψτε την ικανοποίηση των πελατών σας σε ένα δυναμικό εργαλείο προσέλκυσης νέων πελατών!
Ποια πλατφόρμα σας έχει φέρει τις καλύτερες κριτικές μέχρι στιγμής;
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant – Καθηγητής – Συγγραφέας - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ.: 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου