Ως ιδιοκτήτες κέντρων αισθητικής, ιατρείων ή γραφείων διαιτολόγων, ο χρόνος σας είναι πολύτιμος. Το να απαντάτε σε κάθε μήνυμα και να στέλνετε υπενθυμίσεις είναι χρονοβόρο και αναποτελεσματικό.
Η Αυτοματοποίηση του Marketing (Marketing Automation) είναι το κλειδί για να κερδίσετε πίσω τον χρόνο σας, να μειώσετε το κόστος και να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο, ακόμα και όταν εσείς είστε απασχολημένοι ή λείπετε.
Ποιες Διαδικασίες Πρέπει να Αυτοματοποιήσετε Άμεσα;
1: Υπενθυμίσεις Ραντεβού & Follow-ups:
Γιατί: Αυτό μειώνει τα χαμένα ραντεβού και ενισχύει την εικόνα σας. Ένα αυτόματο μήνυμα 24 ώρες πριν το ραντεβού είναι απαραίτητο.
2: Email Marketing (Σειρές Καλωσορίσματος):
Γιατί: Όταν ένας νέος πελάτης κάνει εγγραφή στο newsletter σας, πρέπει να λαμβάνει αυτόματα μια σειρά από 3-4 emails καλωσορίσματος και πληροφοριών για το brand σας. Αυτό χτίζει εμπιστοσύνη.
3: Διαχείριση Leads μέσω Chatbots:
Γιατί: Τα chatbots μπορούν να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις εκτός ωραρίου, να παίρνουν βασικές πληροφορίες και να οδηγούν τα leads στην κράτηση ραντεβού.
Η επένδυση στην αυτοματοποίηση είναι επένδυση στην ελευθερία και την ανάπτυξη!
Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της καθημερινότητας που θα θέλατε να αυτοματοποιήσετε;
📌 Βασίλειος Γαλάνης Marketing Manager / Consultant Beauty Therapy Management

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου