Η Black Friday είναι μια χρυσή ευκαιρία, αλλά πολλοί επαγγελματίες την αντιμετωπίζουν απλώς ως μια μέρα μαζικών εκπτώσεων, με αποτέλεσμα να υπονομεύουν την κερδοφορία τους.
Η στρατηγική επιτυχία στη Black Friday δεν είναι να μειώσετε τις τιμές, αλλά να αυξήσετε την αντιληπτή αξία για τον πελάτη, διατηρώντας την κερδοφορία σας.
3 Τρόποι να Δημιουργήσετε Κερδοφόρες Προσφορές:
1: Εστιάστε στα Πακέτα Υπηρεσιών (Bundles):
Στρατηγική: Αντί να κάνετε 50% έκπτωση σε μια μεμονωμένη συνεδρία, προσφέρετε ένα πακέτο 3 υπηρεσιών (π.χ., καθαρισμός + peeling + mask) σε μια ελκυστική τιμή.
Όφελος: Αυτό αυξάνει το συνολικό έσοδο ανά συναλλαγή (AOV) και δεσμεύει τον πελάτη για περισσότερες επισκέψεις.
2: Δώστε Προστιθέμενη Αξία (Value-Add Deals):
Στρατηγική: Προσφέρετε ένα δώρο ή μια αναβάθμιση, αντί για χρήματα. Π.χ., "Αγοράστε 4 συνεδρίες laser και κερδίστε ένα προϊόν περιποίησης αξίας 50€ ΔΩΡΟ".
Όφελος: Διατηρείτε την τιμή της υπηρεσίας σας σταθερή, ενώ ο πελάτης νιώθει ότι κέρδισε σημαντικό όφελος.
3: Δώστε Αποκλειστικότητα (VIP Early Access):
Στρατηγική: Ανακοινώστε την Black Friday προσφορά σας μόνο στους πιστούς πελάτες σας ή σε όσους έχουν κάνει εγγραφή στο newsletter 24 ώρες νωρίτερα.
Όφελος: Δημιουργείτε αίσθηση επείγοντος, επιβραβεύετε την αφοσίωση και αυξάνετε τις πωλήσεις πριν καν ξεκινήσει η "φασαρία" της Black Friday.
Μην πέσετε στην παγίδα της μαζικής έκπτωσης. Σχεδιάστε προσφορές που ωφελούν εσάς και τον πελάτη!
Ποιο Black Friday deal σχεδιάζετε να εφαρμόσετε φέτος;
Βασίλειος Γαλάνης Marketing Manager / Consultant Beauty Therapy Management

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου